C&B GROUP a.s.
Sokolovská 209
190 00 Praha 9 Vysočany
David Kursa Managing director
david.kursa@c-b.cz
+420 728 893 209
IČ 291 31 090
DIČ CZ29131090
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 18715.
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., ČÚ: 107-4378740287/0100
Tomáš Jirsa Founder
tomas.jirsa@c-b.cz

tomasjirsa


C&B Reputation Management, s.r.o.
Sokolovská 209
190 00 Praha 9 Vysočany
TOMÁŠ SAZIMA Director
tomas.sazima@c-b.cz
+420 774 873 103
IČ 241 82 443
DIČ CZ24182443
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 186357
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., ČÚ: 107-1058470237/0100
C&B Content, s.r.o.
Sokolovská 209
190 00 Praha 9 Vysočany
KRISTINA HOTOVÁ Director
kristina.hotova@c-b.cz
+420 604 235 749
IČ 035 09 711
DIČ CZ03509711
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 227768.
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., ČÚ: 107-7226320287/0100
C&B Events, s.r.o.
Sokolovská 209
190 00 Praha 9 Vysočany
Zuzana Fryaufová Senior Consultant
zuzana.fryaufova@c-b.cz
+420 725 039 742
IČ 242 84 271
DIČ CZ24284271
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 192648.
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., ČÚ: 107-2022150287/0100
HI–LIGHTS, s. r. o.
Sokolovská 209
190 00 Praha 9 Vysočany
Andrea Nesvadbová Director
andrea.nesvadbova@hi-lights.cz
+420 720 159 234
IČ 241 85 591
DIČ CZ24185591
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 186663.
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., ČÚ: 107-1118330237/0100
KINGMAKERS, s.r.o.
Sokolovská 209
190 00 Praha 9 Vysočany
IČ 034 10 871
DIČ CZ03410871
Spisová značka: C 231316 vedenáu Městského soudu v Praze.
Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., ČÚ: 107-8482050217/0100
Pracovali byste rádi v komunikační agentuře? Tak to jste na správném místě. Možná právě do týmu hledáme někoho, jako jste Vy. Podívejte se na výpis aktuálních pozic.



Co děláme?

V C&B se už od roku 2009 staráme o to, aby o našich klientech bylo slyšet. Poskytujeme komplexní služby v oblasti marketingové komunikace – ať už se jedná o offline nebo online obsah, reputation management, public relations, nebo mediálně-komunikační analýzy.
Mediální analytik
Plaveš mezi daty jako ryba ve vodě? Dokážeš vyhodnotit úspěšnost kampaní na sítích i návštěvnost webu? Možná hledáme právě tebe!

Co musíš dávat levou zadní?

- vyhodnocovat návštěvnost a výkon webu (Google Analytics, Data Studio,...)
- nastavovat, cílit a spravovat kampaně na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram)
- vyhodnotit výkony účtů na soc. sítích
- zjištěné závěry následně aplikovat, aby vše správně fungovalo
- s Excelem
- tvořit reporty pro klienty i interní potřeby
- vymýšlet nové postupy a „zlepšováky"

A ještě lepší to bude, když se vyznáš v:

- PPC a SEO
- Google Adwords

Co u nás budeš dělat?

- analytika webu (návštěvnost, zobrazení, celkový výkon webu,...)
- analytika sociálních sítí (úspěšnost postů, engagement, reach, prokliky na web,...)
- správa kampaní na sociálních sítích (targeting, efektivnost, A/B testing, vyhodnocení cena/výkon)
- spolupráce s kreativci, copywritery a analytiky

Co ti dáme my?

- atraktivní platové ohodnocení
- práci v příjemném mladém kolektivu
- práci na zajímavých a netradičních projektech s velkou možností seberealizace
- moderní kanceláře u metra Vysočanská

Myslíš, že tohle by ti mohlo sednout?! Pošli CV na andrea.kovarova@hi-lights.cz!

Content Manager
Ahoj! U nás ve firmě si všichni tykáme, takže v tom budeme pokračovat i tady. Aktuálně hledáme do našeho Content týmu nového parťáka, který se vyzná v sociálních sítích. Víme, že takových nabídek je na netu milion a jedna k tomu. Každá reklamka chce kreativní lidi. Jo, to my chceme taky. Na rovinu ale říkáme, že chceme lidi, pro které bude tahle práce zároveň tak trochu životní náplní. V práci trávíme hodně času, takže očekáváme nejen to, že si na práci uděláte čas, ale že sem zároveň budete chodit rádi.

Nebyl by to inzerát na práci, aby neměl trochu té standardní bodové struktury. Takže co od Tebe očekáváme:

  • znalost Facebook Business Manageru
  • znalost Facebook Ads Manageru
  • znalost Twitteru a Instagramu
  • samostatnost, kreativitu a flexibilitu

Asi se ptáš, co všechno budeš dělat? Tady je jen výčet pár základních věcí, zbytek bychom si řekli osobně:

  • vymýšlet aktraktivní content na Facebook/Instagram/Twitter
  • spravovat a rozvíjet klientské účty na sociálních sítích
  • připravovat zadání pro naše šikovné grafiky/fotografy/kameramany
  • spravovat reklamu a zároveň i vyhodnocovat její úspěšnost
  • spolupracovat s kolegy z našich dalších týmů (hlavně PR) na utváření ucelených strategií

Co můžeme nabídnout?

  • mladý kolektiv plný kreativních nadšenců
  • zajímavé klienty i projekty
  • parádní kanceláře s terasou a vlastním studiem ve Vysočanech
  • zajímavé peníze
Nezaujala Vás žádná z nabízených pracovních pozic? Nevadí.
Pošlete nám svůj životopis a portfolio i tak na office@c-b.cz, třeba se na něčem domluvíme.

Oblékli jsme společenskou událost roku

Ples v opeře 2016
Top eventům české společenské scény vévodí slavnostní Ples v Opeře, který je pro C&B srdeční záležitostí. Událost, která do Státní opery na jeden večer přivede více než tisícovku hostů, se honosí propracovaností do posledního detailu, a kromě společenského cíle úspěšně plní i své charitativní poslání. Exkluzivní náladě celého večera odpovídá i vizuální identita každého jednotlivého ročníku. Hlavním motivem letošního Plesu se stala Velká Británie jako vznešená monarchie a noblesní kulturní mocnost.
Každoročně zasíláme omezené množství VIP vstupenek vybraným váženým hostům. Ti obdrží exkluzivní pozvánku, která promlouvá stejně vznešeným tónem jako celý večer a svojí podobou odráží luxus a jedinečnost plesů pořádaných v době královny Viktorie.
Naším cílem bylo, aby se každý návštěvník na Plese cítil doslova královsky. Inspirovali jsme se dobou, kdy byla Velká Británie koloniální mocností a společenské události měly honosný slavnostní lesk a prestiž. Při tvorbě grafického konceptu jsme vycházeli ze světově proslulé známky Modrý Mauricius, kterou jsme přetvořili ve vizuál, jenž se prolínal vším, co bylo s plesem spojeno. Motivem známky jsme zarámovali významné osobnosti, které jsou s plesem neodmyslitelně spjaty, aby hosty vizuálně provázely celým večerem.
Z řady tiskových materiálů letos vystoupily ručně vyráběné vstupenky. Zvolili jsme elegantní základ v podobě kvalitního bílého papíru, jehož přední straně dominoval originální zlatý claim. Motiv korunky odkazoval na mimořádnost a jedinečnost celého Plesu a zároveň byl funkčním prvkem, kdy právě pouze „korunková část“ mohla posloužit jako vstupenka. Závěrečnou tečkou pak byla modročerveně vyvedená pečeť, která svým výtvarným zpracováním i symbolickým významem podtrhovala atmosféru večera.
Při tvorbě grafického konceptu jsme vycházeli ze světově proslulé známky Modrý Mauricius. Přetvořili jsme ji ve vizuál, jenž se prolínal vším, co bylo s plesem spojeno.
1000
unikátních
vstupenek
36 000
shlédnutí
videa o výrobě vstupenek
3
videospoty